Харта на клиента |
Хартата на клиента на административни услуги се създава на основа Стратегията за модернизиране на държавната администрация – от присъединяване към интегриране, приета с Решение №465 на Министерски съвет от 09.07.2002г. и Планът за изпълнение на стратегията за модернизиране на държавната администрация – от присъединяване към интегриране, приет с Решение №671 на Министерски съвет от 2003г.
Настоящата харта на клиента не е юридически документ и не създава юридически права и задължения. Нейното предназначение е да Ви подпомогне да разберете и защитите своите права, както и да изисквате от нас по-добро и качествено административно обслужване. Желанието на общинска администрация град Неделино е тази харта да се превърне в действащ документ, който периодично ще се преразглежда и актуализира, съобразно настъпилите промени в дейността ни и в отговор на Вашите изисквания. Общинската администрация подпомага кмета при осъществяване на правомощията му, осигурява технически дейността му и извършва дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица. Общинска администрация Неделино е разработила и внедрила Система за управление на качеството по смисъла на Европейския стандарт БДС EN ISO 9001:2000. В резултат на провежданата политика по качеството и ефективно действащата система по управление на качеството, общинската администрация цели да постигне подобрение на дейността си и да спечели доверието и уважението на своите клиенти. При осъществянане на своята дейност Нашата администрация се ръководи от принципите на законност, отговорност, прозрачност, достъпност и координация. Следвайки тези принципи, предлагаме на вашето внимание настоящата харта на клиента и стандарти за административно обслужване.Основните цели, които си поставяме са:
Стратегически цели на административното обслужване в общинска администрация - Неделино: 1. Открито общуване и осигуряване на пълна и точна информация по достъпен и отзивчив начин на потребителите на административни услуги относно предоставяните от администрацията услуги и сроковете за тяхното изпълнение и улесняване и насърчаване достъпа до услуги чрез различни канали. 2. Съвместна работа с други организации за предоставяне на усъвършенствани, комплексни услуги съобразени с изискванията на потребителите. 3. Изграждане на комуникационна връзка между администрацията и потребителите на услуги за отчитане на техните мнения и оплаквания и създаване на система за измерване удовлетвореността на клиентите. 4. Постоянно усъвършенстване и подобряване качеството на работа при административното обслужване За постигането на тези цели ние се задължаваме:
В замяна, очакваме от Вас:
Вие можете да се свържете с нас и да получите информация по следните начини:
Ако клиентите имат оплаквания, ние искаме да знаем за това. Процедурата ни е ясна и лесно достъпна. По жалба срещу незаконни или неправилни или пораждащи съмнение за корупция действия или бездействия на служители от администрацията, ще се извърши проверка и ще отговорим в посочения срок, писмено ще уведомим жалбоподателя за причините или необходимите допълнителни действия, както и за окончателния срок за отговор. Важно е да се знае:
Всички стандарти на административното обслужване са нормативно регламентирани от закони и подзаконови нормативни актове, както и от Наредби, приети от Общински съвет Неделино . С тях можете да се запознаете в Интернет – страницата на общината или да получите на хартиен носител от ЦИАОГ срещу съответната такса. Ръководството на община Неделино декларира, че се е ангажирало с подобряване на административното обслужване, повишаване квалификацията на своите служители и с изпълнение на посочените стандарти за да удоволетвори високите изисквания на гражданите, като потребители на качествени административни услуги. |